MALOSTRANSKÉ NÁMĚSTÍ VS PODZEMNÍ GARÁŽE
Projekt rekonstrukce Malostranského náměstí se táhne několik let. Což není překvapivé když přihlédneme k místu a složitosti jednání.
Co..
Projekt rekonstrukce Malostranského náměstí se táhne několik let. Což není překvapivé když přihlédneme k místu a složitosti jednání.
Co..
Centra měst potřebují své stálé obyvatele. Oni vdechují těmto místům život. Bez nich se z živoucího organismu stane jen kulisa, kterou si..
Již nějakou dobu přemýšlím o tom, jestli je rekonstrukce Náplavky opravdu ten správný počin. Jestli se tímto počinem neztratí něco, pro..
Tato situace přináší Praze možnost realizace celého souboru veřejných staveb, na které by se jinak velmi obtížně hledalo místo a které by..
Koncept zklidnění rušné dopravní tepny, která tím přestane být překážkou pro život ve městě, zafungoval v centrech řady evropských..
Problém pražské magistrály poletuje vzduchem již řadu let. Přestože to není nový problém, stále jitří emoce. Jsem přesvědčen, že problém..
Problém Pražské magistrály: Poslední pokus o řešení, měl být v procesu právě teď. Praha si nechala navrhnout řešení od ateliéru dánského..
Obecně spíše platí, že je lepší výškové budovy shlukovat do skupin aby v panoramatu vytvořili jednotnou hmotu, než je nechat potulovat se..
Současná debata je predevším o nastolení rovnováhy medzi jednotlivými složkami, jež by měly být součastí místa. Je to městský prostor,..
Architekt Toman je jeden z iniciátoru vypsaní architektonicko-urbanistické souťeže. Jejím cílem bude vytvořit kvalitní veřejný prostor..